اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش ۱۳/۶ درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری/ شهر چمن‌گلی تا 3 ماه آینده گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۳/۶درصدی مصرف گاز در حوزه‌های صنعتی، خانگی و CNG در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش ۱۳/۶ درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری/ شهر چمن‌گلی تا 3 ماه آینده گازرسانی می‌شود

سیامک حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از افزایش ۱۳/۶درصدی مصرف گاز در حوزه‌های صنعتی، خانگی و CNG در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در خصوص حذف قبوض کاغذی گفت: این یک حرکت نوین در راستای دولت الکترونیک است که باعث افزایش صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مرتبط می‌شود.

کوتاه کردن فرایند صدور قبض و صرفه‌جویی در هزینه و زمان

وی با بیان اینکه فرآیند ۱۳ روزه مشاهده کنتورصدور و توزیع قبض را به کمتر از سه دقیقه رسانده‌ایم، افزود: این در حالی است که حدود دو میلیارد تومان در سال در هزینه‌ کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

حیدری اضافه کرد: اکنون با یک مراجعه ابتدا کنتور قرائت و سپس قبض آنی صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از میزان رضایت‌مندی بیش از ۹۵ درصدی مردم خبر داد و اظهار داشت: در حوزه جمعیتی بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردارند.

 وی از رشد چشم‌گیر گازرسانی به روستاها خبر داد و افزود: در یک مرحله حدود ۲۳ روستای استان در ایام دهه فجر از نعمت گاز برخوردار شدند و گازرسانی به بیش از ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

گازرسانی به چمن‌گلی در سه ماه آینده

حیدری ادامه داد: درصد ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان حدود ۸۹ درصد و در بخش شهری بیش از ۹۹/۵ درصد است.

وی عنوان کرد: تنها شهر باقی‌مانده در استان شهر چمن گلی است که ظرف سه ماه آینده چهل و سومین شهر استان هم از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گازرسانی به سه هزار و 955 خانوار و ۳۱ واحد صنعتی انجام شده است، توضیح داد: در بخش صنعتی حدود ۸ میلیارد و 700 میلیون تومان برای ۳۱ واحد و در بخش خانگی ۳۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول